אולי תתפלאו לדעת אבל גם באילת ניתן להשיג תשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה איכותיים. החנות “תפארת תשמישי קדושה ויודאיקה” קיימת באילת (מרכז רכטר 24) משנת 2007 והיא הבית שלכם בכל הקשור ליהדות.

במקום ניתן לרכוש את כל מוצרי היודאיקה ותשמישי הקדושה שעולים בדעתכם וליהנות עד הסוף: גם מוצרים איכותיים, גם מחירים שווים לכל כיס ולכל נפש וגם שירות מכל הלב, אמינות ומקצועיות.

בעל החנות הוא שלמה פרץ, אדם חרדי שומר תורה ומצוות ובעל ידע וניסיון רב בתחום היודאיקה ותשמישי הקדושה. ידע וניסיון זה מבטיח לכם כלקוחות שתקבלו את הטוב ביותר בהתאמה אישית מלאה.

ב”תפארת תשמישי קדושה ויודאיקה” חרטו על דגלם את מידת האמת שנגזרת מהשם תפארת. המשמעות בפועל היא כפולה : החנות משרתת את כל המגזרים בארץ ובעולם היהודי ומנגישה את מוצרי היודאיקה לכלל הציבור.

ב”תפארת תשמישי קדושה ויודאיקה” לא שוקטים על השמרים ודואגים לחדש את המלאי כל העת. החנות מכניסה לאתר האינטרנט באופן תמידי מוצרים חדשים ועומדת לרשות לקוחותיה כל הזמן.

למעשה, קניית תשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה באמצעות אתר האינטרנט של החנות היא חגיגה של יהדות. תוסיפו לכך את העובדה שהחנות מבצעת משלוחים בכל רחבי הארץ ותקבלו חוויה שטרם הכרתם.